Συνολικές προβολές σελίδας

Παρασκευή, 25 Ιουνίου 2010

Συνταγές για επίδοξους Συγγραφείς, 2.2: Στο Στόμα της Τρέλλας, Μέρος Β᾿

Στο (ομολογουμένως μεγάλο) διάστημα μεταξύ των δημοσιεύσεων μου, αποφάσισα πως τελικά η περίπτωση του Χασικλή Καλλιτέχνη (Χ.Κ.) αξίζει ξεχωριστή μνεία, αποκομμένη από τη γενικότερη περίπτωση του Τ.π.π.η.α.τ.π..
Κι έτσι λοιπόν, η σημερινή συνταγή αφορά τον τρόπο γραφής Ιστορίας της Μυθολογίας Κθούλου με πρωταγωνιστή τον Χ.κ.

----------------------------------

Ο Χ.Κ. δεν είναι φυσικά χασικλής. Αν ήταν απλώς χασικλής δε θα έμπλεκε σε τόσους μπελάδες. Στην πραγματικότητα πειραματίζεται με πιο βαριά μαντζούνια. Επειδή δε οι παρενέργειες τους είναι λίγο έξω από τα συνηθισμένα, δεν αναφέρουμε ακριβώς τί είναι.
Παράδειγμα 1.
"Ο Τζόουνς μου έφερε ένα περίεργο αφέψημα που παρασκευάζουν οι φρικιαστικοί καννίβαλοι του Βόρνεο στις τελετές επίκλησης των ακατανόμαστων δαιμόνων που λατρεύουν".

Ο Χ.κ. ζει σε νοικιασμένη σοφίτα. Πουθενά αλλού. Είναι μπατίρης (χ.κ. είναι άλλωστε, όχι ο Τομ Κρουζ -Τ.Κ.-) και το μόνο μέρος που βρήκε είναι ένα παμπάλαιο σοφιτοδωμάτιο σε ένα σπίτι που ιδιοκτήτης είναι ένας Πολωνός (γενικά μιλώντας) και οι υπόλοιποι ένοικοι είναι επίσης εν πολλοίς μετανάστες, θρησκόληπτοι γέροι, ερείπια της ζωής τέλος πάντων. Το παλιό κτίριο (π.κ.) βρίσκεται στη φτωχική συνοικία (χαίρω πολύ). Στο δρόμο δεν κυκλοφορούν και πολλοί.
Δεν αποκλείεται ο Χ.κ. να είναι φοιτητής (μπήκε με υποτροφία στη σχολή καλών τεχνών;). Θα μπορούσε να είναι ίσως ακόμα και φοιτητής ιατρικής, αλλά θα έπρεπε να τον αποκαλούμε Φ.Ι. ή Χ.Γ. (χασικλή γιατρό), οπότε θα το παραλείψουμε.
Το είδος της τέχνης είναι επιλογή δική σου, επίδοξε συγγραφέα. Γλύπτης, ζωγράφος, φωτογράφος, μουσικός, όλα παίζουν (χορευτής θα ήταν λίγο άκυρο πάντως).
Πάμε στην υπόθεση.
Ο χ.κ. μετοικεί στο παλατάκι του. Αυτό ίσως κάποτε είχε χρησιμοποιηθεί για ανίερους σκοπούς, αλλά μόνο αν θέλετε να απαλλάξετε τον χ.κ. από ένα μέρος της ευθύνης για όλες τις βλακείες που θα κάνει μετά.
Παράδειγμα 2.
¨λένε πως σ' αυτό το μέρος είχε περάσει τις τελευταίες της μέρες η γριά μέγαιρα Σαραπαντάϊα Μαρς με τον πιστό Αράπη υπηρέτη της, τον σατανικό Μαλάρια, πριν την κάψουν ζωντανοί οι καλοί κάτοικοι του ******".
Σύντομα, ο Χ.κ. αρχίζει να πειραματίζεται με νέα ναρκωτικά (βλ. Παρ.1) για να βρει την έμπνευση του. Παράλληλα, επισκέπτεται την βιβλιοθήκη (αχά, είδατε τι χρήσιμο να είναι φοιτητής) όπου πιθανότατα δανείζεται έναν απόκρυφο τόμο (α.τ.). Τον α.τ. μπορεί να τον βρει κάτω από κάποια λασκαρισμένη σανίδα ή πίσω από τον τοίχο της σοφίτας αν το παρ.2 σας φάνηκε χρήσιμο.
Με τον συνδυασμό του α.τ. και των καινούριων μαντζουνιών (κ.μ.), ο χ.κ. αρχίζει να βλέπει Φρικιαστικά Όνειρα (φ.ο.). Τα φ.ο. να σημειώσουμε πως μπορεί να συνδέονται με τον τύπο ιστορίας Π.Ξ.Ι., αλλά εδώ θα αφορούν Εξώτερες Διαστάσεις (ε.δ.). Σε αυτές τις ε.δ. που ο χ.κ. βλέπει στα φ.ο., επισκέπτεται παράξενους πλανήτες (π.π.) που κατοικούν περίεργες εξωγήινες φυλές (μι-γκο, τσο-τσο κλπ). Υποτίθεται ότι έχετε μια Α εξοικοίωση με τύπους τέτοιων φυλών-υπηρετών των Μεγάλων Παλαιών. Στους Π.Π. συνηθίζονται περίεργες (έως εξωφρενικές), όχι-και-τόσο Ευκλείδειες αρχιτεκτονικές νόρμες.
Αρχικά, τα φ.ο. δεν είναι ιδιαίτερα φρικιαστικά. Ίσα ίσα, ο χ.κ. βρίσκει την έμπνευση για να δημιουργήσει ένα καταπληκτικό νέο έργο. Όταν δε μετά από κάποιο καιρό ανακαλύψει πως κοιμήθηκε με πυντζάμες και ξύπνησε φορώντας μανδύα από Σουλφρόνιο (Σ.τ.Σ. -κάποιο εξωγήινο ύφασμα), ενώ στο κομοδίνο του υπάρχει το κομμένο κεφάλι ενός Ουρανόσαυρου, θα αρχίσει να υποπτεύεται πως κάτι δεν πάει καλά, αλλά, ναρκομανής ων, δεν θα connect the dots και αμέσως.
Ο χ.κ. έχει κάνει φιλίες μόνο με ένα άτομο. Είτε έναν λιγότερο ταλαντούχο, πλην απείρως πιο σόφρωνα συνάδελφο, είτε με κάποιον συνένοικο του π.κ. Κάποια στιγμή κουράζεται από τα όχι και τόσο φ.ο. του, και αποφασίσει να διπλασιάσει τη δόση του κ.μ. για να επισκεφτεί το Ακόμα-Πιο-Πέρα και να συλλάβει το τεράστιο Αριστούργημα (/παρασυρόμενος από τη γριά μέγαιρα). Αντιλαμβανόμενος (πάλι καλά) πως ίσως αυτό να είναι επικίνδυνο, καλεί τον πιστό φίλο (π.φ.) να τον προσέχει.
Παίρνοντας σούπερ δόση από Κ.μ. (οι καννίβαλοι του Βόρνεο θα είχαν χεστεί πάνω τους), ο χ.κ. εκτοξεύεται στις Πέρα Διαστάσεις μετά το σύντομο πέρασμα από τους Π.Π. Αρχικά είναι περήφανος για τον εαυτό του, μέχρι να αρχίσουν να ακούγονται οι αυλοί των αυλικών του Αζαθώθ.
Παράδειγμα 3.
"Ω θεοί! Τι έκανα! Πήρα το ποτό της λήθης που έπιναν στην Ιρ πριν 10000 χρόνια και μια ελαφριά μορφή του έφτασε στους πρωτόγονους στο Βόρνεο! Τώρα ξέρω γιατί η φυλή των καννιβάλων πετάει τα μαλλιά των παρθένων στη φωτιά που καίει στο Ναό του Αζτοτ! Ξέρω τι φυλούσαν στον πύργο με την παράξενη γεωμετρία οι επιστήμονες των Μι-Γκο. Στο κέντρο του Χάους. Ο τυφλός και ηλίθιος βασιλιάς του Χάους Αζαθώθ και οι σατανικοί ακόλουθοι του. Ωωωω, αυτή η μουσική! κλπ κλπ"
Βλέποντας τον χ.κ. να έχει όψη μελλοθάνατου, τα μάτια του να έχουν πεταχτεί έξω, τις πυντζάμες του να έχουν μεταμορφωθεί σε Γκούτσι (λέμε τώρα) και το κεφάλι του Ουρανόσαυρου να του δαγκώνει την πατούσα, ο τρομοκρατημένος π.φ. αρχίζει τον χ.κ. στις μπούφλες και τις ενέσεις Αντι κ.μ. για να τον επαναφέρει.
Τελικά:
2.2.1. Ο χ.κ. επανέρχεται έχοντας χάσει τελείως το μυαλό του και περνά την υπόλοιπη ζωή του ουρλιάζοντας ασυναρτησίες (ή μήπως όχι και τόσο, υποψιασμένε αναγνώστη;;;) για τον Νυαρλαθοτέπ.
2.2.2. Αν υπάρχει φάντασμα γριάς μέγαιρας ή δολοφονικού μάγου, ο χ.κ. την έβαψε. Πεθαίνει (για την ακρίβεια τον τραβάνε μαζί τους στις ε.δ.) ή τους σκοτώνει μεν (ο τρόπος; συνήθως κάποιο ξόρκι που βρήκε στον α.τ.), τρελλαίνεται δε. Ίσως τους σκοτώνει και μετά καίγεται ζωντανός μαζί με την καταραμένη σοφίτα.
2.2.3. Ο χ.κ., μαρτυρά ο π.φ., όλο το βράδυ δούλευε ακατάπαυστα και δημιούργησε το αριστούργημα του, που μόνο στον πιο ψαγμένο νου δημιουργεί υπόνοιες για το πραγματικό Άγνωστο και τη φρίκη του. Η ιστορία κλείνει με ένα δημοσίευμα τοπικής εφημερίδας που μας ενημερώνει για θάνατο του χ.κ. το επόμενο πρωί και ενώ μόλις είχε τελειώσει.

3 σχόλια:

the Vanyar είπε...

ολη την ώρα σκεφτόμουν τον ναο του τρόμου, τον τρόμο του νταντγουιτσ, η περίπτωση του τσαρλςδυσκολονομα!!
Νταμν μου κατέστρεψες τον λαβκραφτ!!!:P

The lurker at the threshold είπε...

κι ομως, αυτο αναφερεται πιο πολυ στη μουσικη του εριχ ζαν, τα ονειρα του σπιτιου της μαγισσας, κλπ. O Τσαρλς οχι ιδιαιτερα δυσκολο ονομα μπαινει στο 2.1 οπως και ο τρομος του ντανουιτς. Ο ναος του τρομου δε θυμαμαι ποιο ειναι. Αλλα αν θες κατι εξω απο τις συνταγες μου, διαβασε το Στους Τοιχους του Εριξ

The lurker at the threshold είπε...

για καποιο μυστηριο λογο νομιζω πως ο Ουρανοσαυρος και το ονομα Σεραπανταϊα (κατι τετοιο) ειναι τα πιο καλα κομματια του κειμενου